Menu

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

-Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.

-Μπορώ να προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα; Φυσικά!

Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη “Backorder”. Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προιόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, τότε όσα προιόντα είναι ήδη διαθέσιμα θα αποσταλούν άμεσα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα ενώ τα προιόντα που είναι κατάσταση προπαραγγελίας θα αποσταλούν την στιγμή που θα είναι διαθέσιμα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα. Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

*Το 4ΒΟΧ σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Backorder και έχει πληρωθεί μέσω κάρτας  θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας  ώστε να γίνει άμεση επιστροφή των χρημάτων σας.
Τρόποι πληρωμής

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

-Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

  1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
  2. Πληρωμή μέσω PayPal
  3. Πληρωμή με αντικαταβολή*
  4. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

*Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος.
Ακύρωση / Τροποποίηση παραγγελίας

ΑΚΥΡΩΣΗ/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

-Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210-68018133 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@4-box.gr εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Όσον όμως αφορά τα προιόντα που βρίσκονται σε προ-παραγγελία μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 3 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

-Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής;

  1. Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
  2. Για παραγγελίες άνω των 20,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 1,00€
  3. Για παραγγελίες έως των 20,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 2,50€

Τα μεταφορικά έξοδα για αποστολές στην Κύπρο είναι 8,00 ευρώ (Δεν παρέχεται η υπηρεσία της αντικαταβολής)

Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ.

Σε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Στην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ.ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ απο τα έξοδα επιβάρυνσης του πελάτη περίπτωση ελλατωματικού προιόντος.

-Πως και από που θα παραλάβω την παραγγελία μου;

  1. Μπορείς να επιλέξεις το Click Away και να σε γνωρίσουμε από κοντά!

Ο υπάλληλος του Courier θα φέρει στην πόρτα σου* την παραγγελία σου.

-Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Είσαι από αυτούς τους ανυπόμονους που κοιτάνε από το ματάκι περιμένοντας τον ταχυδρόμο; Σε καταλαβαίνουμε. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.
*2 ημέρες μετά την αποστολή του προιόντος από το κατάστημά μας αφού έχουμε στείλει και τον κωδικό αποστολής μπορείς να επικοινωνήσεις με το Courier ώστε να ορίσεις την ακριβή ώρα παραλαβής του προιόντος σου.
 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

-Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

Φυσικά! Υπάρχει φυσικό κατάστημα στην Ηρακλείου 3-5, στο Χλάνδρι.

-Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου και στο φυσικό κατάστημα;

Μα φυσικά και μπορείς. Αρκεί όταν πραγματοποιείς την παραγγελία σου να επιλέξεις το Click Away. Επίσης μπορείς να επιλέξεις και την πληρωμή στο κατάστημα όταν παραλάβεις την παραγγελία σου.
-Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος;

To ωράριο λειτουργίας του φυσικού μας καταστήματος είναι:

Δευτέρα: 10:00 – 21:00

Τρίτη: 10:00 – 21:00

Τετάρτη: 10:00 – 21:00

Πέμπτη: 10:00 – 21:00

Παρασκευή: 10:00 – 21:00

Σάββατο 10:00 – 21:00.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

-Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου;

Σε περίπτωση ελαττωματικού /λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@4-box.gr και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 2 ημερών

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.

Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 10 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί.

Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ οοκλήρου τον πελάτη

Δεν επιστρέφονται: Προιόντα που έχουν ανοιχτεί και έχει σημαδευτεί η συσκευασία τους

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

-Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Όχι δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων. Αυτό που γίνεται είναι να παραλάβεις έναν κωδικό με την χρηματική προς επιστροφή αξία για να χρησιμοποιήσεις σε επόμενη σου αγορά.

X

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να επισπεύσετε τα μελλοντικά ταμεία, να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας